Vragen?: 085 - 208 50 08
Voor iedereen die foto's maakt met zijn smartphone
  • Morgen in huis voor 1,99*
  • Meest uitgebreide assortiment
  • Gratis verzending vanaf 40,-
  • Binnnen 30 dagen retour*
  • Snel antwoord op je vragen
  • Makkelijk en veilig betalen

Garantie & defecten

Het is erg vervelend als je bestelling beschadigd of defect aankomt. Hieronder lees je precies wat je kan doen om het leed te verzachten.

Mijn product is beschadigd aangekomen! Wat nu?

Alle bestellingen worden voor verzending zorgvuldig gecontroleerd op gebreken. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat een product beschadigd is bij ontvangst. In dat geval kun je het beste contact opnemen en het defect aan ons melden. Het defecte product kan in dat geval retour gestuurd worden. Stuur een email naar info@pixigo.nl of gebruik de chat rechtsonderin het scherm en wij zullen zo snel mogelijk reageren!

Voor snelle afhandeling is het verstandig om een foto te maken van de verpakking en die ook aan ons te sturen. 

Mijn product is defect/werkt niet! Wat nu?

Vervelend, maar de oplossing is dichterbij dan je denkt. Indien het defect niet zelf is veroorzaakt en binnen garantie valt dan wordt deze in de meeste gevallen gewoon vervangen of gerepareerd. 

Neem als eerste contact met ons op via email (info@pixigo.nl) of via de chat rechtsonderin het scherm. Hoe sneller je dit doet, des te sneller kunnen wij dit oplossen.

Wat is de garantietermijn van de producten?

Op alle producten heb je minimaal 2 jaar garantie na besteldatum. Je factuur is hiervoor het bewijs, maar over een kopie van uw bankoverschrijving waarop pixigo.nl vermeld staat doen wij ook niet moeilijk.