Menu
EUR

Ik heb een klacht!

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze producten en of dienstverlening. Wij willen je wel graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden.

Je kan

  • een email sturen naar: [email protected]
  • een Whatsapp bericht sturen naar: 06 - 28 46 31 25
  • een chat starten via de knop rechtsonderin

Er zal dan naar de klacht gekeken worden en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.

Na ontvangst van je klacht ontvang je van ons een bevestiging of gelijk een reactie met oplossing.

Wij zullen je klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen.

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Choose your language
Choose your currency

Recently added

Total incl. tax
€0,00
Order for another €40,00 and receive free shipping
0
Compare
Start comparison

This product has been added to your cart
Wij gebruiken cookies. Meer weten en je voorkeuren opgeven? Klik op de link hiernaast. Manage cookies